torsdag 17 september 2009

How dose she know that he love her?

Just tittat klart på Enchanted. och hur söt är inte den filmen? helt underbart gulligt, en, tonårsvänlig prinsess-film! man slipper liksom skämmas för att titta på en Disney producerad film där flickor sjunger och djuren svarar. Underbart!
Sen dör man ju lite när de två små söta pojkarna, Prinsen och drömprinsen, heter Edward Och Robert. (den sistnämnda spelad av ingen annan än McDreamy, Patrick Dempsey, vilket ger filmen ett extra + i kanten så klart!) Är inte det ett tecken så säg ;)

Och nu står jag inför det svåra valet, av att fortsätta min egenhändigt hoppknåpade film-dag med ant. Pirates of the carabien, eller Grey´s Anatomy! det lutar faktiskt åt Grey´s Anatomy, då mitt Patrick Dempsey begär inte riktigt har blivit tillfredsställt. Han är mitt behov, och enligt psykologi läraren min ska man tillfredsställa sådana. Sen behöver jag glass med, men det behovet kan vara svårare. Hm. får ta en genomgång av frysen på jakt!

Sen kan jag ju passa på att berätta för er som inte visste, att guds bästa uppfinning helt klart är långkalsongerna!

2 kommentarer: