torsdag 3 september 2009

Home again!

Japp! Ni som missat det, så är jag hemma igen efter 5 långa, blöta, kalla men o så roliga dagar på västkusten med Klassen.!
Japp, dagtid mellan 9-21 blev vi drillade i marinbiogogens ädla konster, så som att könsbestämma en krabba och räkna ut åldern på knöltång. Hur kul låter inte det?!

Kom iaf. hem i går kväll vid 9, och sov inte allt för långt efter det. Haha helt otroligt slut! Iaf. så blev det ingen skola i dag, vilket inte var helt fel, då jag fick sova till 11 (i min egen säng!) och har sen dess inte rört mig mer än från min säng, till tv-soffan, till köket och sängen sen igen. Smallville, Top Model 4 och Grey's anatomy har förgyllt min dag, då jag suttit och proppat i mig i i stort sett allt jag hittat. Så fet kommer jag bli! Men det gör inget, för jag har hört att kalorier man stoppar i sig när ingen ser, inte räknas! Och sen på börjar jag min träning a la "made in lumpen" på måndag (de stod att jag var tvungen att vänta till nästa vecka, woot?) och då kommer det försvinna som smör i solsken, eller något! Så Dåligt samvete orkar jag inte med :)

Men nu är min frys-pizza klar, som mamma påstår jag måste äta innan jag får kräftor, (mn jag klagar inte) så jag ska ta den och knata upp och se på mer Grey's Anatomy och sakna mina underbara klass kamrater jag får träffa i morgon. Är inte livet ganska underbart ibland :)

1 kommentar: