lördag 19 september 2009

I'ts to damn easy!

Hej och hå! Nu är alla bilder sorterade, roterade och dissekerade! Fy vilket jobb, men hoppas att Frida blir nöjd! Nu ska jag bara redigera en ca fem st. bilder till henne hade jag tänkt. Sen hade jag ju faktiskt bilderna från Emmas hoppträning på samma kort med, men kvalitén på dom bilderna är... varierande så att säga. Det är inget lätt jobb att försöka fotografera när man verkligen inget kan!
Smakprov på resultatet som blevSen i Torsdags, till i går (r.i.p) har jag haft sällskap på mitt rum. En liten invalid fluga! Vi han bli mycket nära vänner, och vara med om en hel del tillsammans, bl.a hann jag;
*Mosa honom omedvetet mellan fingrarna
*Slagit honom med en bok x2
*Skjutit i väg honom x4
*Klappat till honom med handen
Men den lilla flugan var envis och skulle prompt vara kvar. En kaxig liten jävel?
Passade på att fotografera det lilla kräket där han stod och moppsade sig
Men iaf, var jag ju då utanför husets fyra väggar för första gången sen i onsdags, vilket var skönt, även om jag blev trött bara att att försöka hänga med Fridas Ponny i skritten. Fotograferade även lite i Bountys hage undertiden Frida åt, och min ponny vet verkligen hur man charmar en besökare, haha! Sen har hon tagit på sig rollen som vall.hund och vallar konsekvent bort stackars lilla Haflingern från resten av flocken. Hoppas dock beteendet försvinner när jag blivit frisk och vi kan aktivera hennes lilla huvud igen. Hitta på en mirakel kur till mig! Efter att ha letat bra länge bland dagens kort hittade jag en min häst inte såg mordigk ut, woho!Det kan förövrigt behövas, då jag ska in till Sthlm i morgon och titta när min kära Johan spelar baseboll, typ, senior SM, eller va det nu var. Jag har koll! så jag måste snart lägga mig. Suck!

1 kommentar: