lördag 12 september 2009


i Morodor får man inte gå runt naken D:
Det är sånt man alltid har nytta av att veta. Så som nibehöver veta att nu är ponnyns box vit, lika så mina kläder jag hadde på mig när jag kalkade det. Vitt vitt vitt. och i morgon blir det en ny sväng-om med taket, pendels och kalken i en härlig mambo. Men snyggt blir det iaf!
Och i dag blev det ingen ridning. Glömde ridskorna hemma och vill verkligen inte rida i gymnastikskor när jag ska ha sadel. Och att arbeta på banan var uteslutet efter som att träningen i går gick så bra, men var jobbig för hennes del.

Men det var bra ändå, för då kunde jag städa, spela tv-spel och få igång färg på tvn när man kör den vida datron min. Har jag sagt att jag älskar min bror! Och han är förövrigt hemma med. Och det var meningen att familjen skulle samlas och se på Pirates Of The carabien, död mans kista i dag. men det ser inte ut att bli av, så klockan börjar bli sent för mig och min pappa. Haha, vi gillar att vara kvällströtta!

Och på tal om kvällströtta, är det ju uppsala kulturnatt i natt. Jag gillar att jag missar det, igen D: Men jag ska inte klaga, då jag fått spendera dagen på mitt sätt, underbart! Underbart är även att jag hunnit fotografera i dag. Och kom på en helt ny session jag måste göra, + en uppföljare på dagens. Vilda tider väntar!

3 kommentarer:

  1. jag skulle också vilja fota och se snygg ut på bild D: sooooounds like a project ? :D haha

    SvaraRadera
  2. Svar: Det är sant, jag vet faktiskt inte ^^

    SvaraRadera