onsdag 30 september 2009

Då var det dags igen!

Dags att blogga, dags att bli sjuk.
Med mage och leder som värker, har jag suttit i snart 6 timmar och, just det, pluggat. Matte prov på fredag, och med lite tur kanske förkylningen kan tajma in att bryta ut tills dess haha. Men sån tur har jag sällan. Men det blir ingen orientering i morgon iaf, för det känner jag att kroppen inte är 100 på. Inte heller någon träning med made in lumpen. fan! aja.

I dag blev det iaf vila för Ponnyn som ni nog förstod, för i dag kom hovslagaren! Han påstod visst att min ponny var innåt-tåad fram, och det var ju lite udda att höra, har jag aldrig tänkt på ens! Men han kanske har rätt haha :)

och i dag har jag även varit flitid och utöver pluggandet hunnit med att tvätta 6 benlindor, 5 schabrak och 4 voilokar. det kan ju vara bland det roligaste som finns, att tvätta hästarnas utrustning, att plocka ur det ut maskinen är som att få det som nytt igen, underbart!

1 kommentar: