torsdag 17 september 2009

en sån dag

Ja, för i dag är det en sån dag. En sån där, solig, lagom varm och vindstilla höstdag. I dag är också dagen jag valde att bli hemma och vara sjuk! Eller, att vara sjuk valde jag kanske inte, men i hemma-delen fick jag iaf säga mitt. Jag skyller på älskling, svininfluensan, Emma och bristen på sprit i mitt liv. Sån sprit man ska ha på händerna dårå. Och kanske det faktum att jag dumt nog alltid ska ha händerna i munnen.

SÅ i dag har jag tamme 17 inte gjort något vettigt alls! Kollat runt på allt för många bloggar och bilddagböcker, lagt upp mina dressyrsadlar x3 på annons igen och typ, kollar x1000 olika klipp på björn Gustavsson. Suck!
Funderade ett slag på att åka in till skolan och hämta hm mina matte böcker, men kom på att då skulle jag inte bara behöva gå ner förtrappen (21 trappsteg) utan även senare upp för den med. (ytterligare 21 trappsteg) så där grusades den ideén.

Så i stället får jag sitta och titta vidare på Björn Gustavsson (varvat med lite paramore, wihiii) Kolla runt på lockande frisyrer och önska att jag med kunde känna någon som går frisör-utbildning och känner för att ta mig som en frivillig försöks kanin. Men jag får nöja mig med min hemgjorda inpackning, som gör att jag luktar ägg med olivolja och honung. Jag har varit med om trevligare saker!

1 kommentar: